CEbCEb
C Bb
Hej kámo půjč mi sestru
F CEbCEb
Ona chce se mnou jít
C Bb
Hej kámo půjč mi sestru
F CEbCEb
Vyšla už ze všech tříd
GF
Ó vyšla už ze všech tříd
Hej kámo půjč mi sestru
Se mnou na rock and roll
Hej kámo půjč mi sestru
Vyšla už ze všech škol
Ó vyšla už ze všech škol
- - - - -
Ó vyšla už ze všech škol
Hej kámo půjč mi sestru
Já ti ji zas dám zpět
Hej kámo půjč mi sestru
Už je jí patnáct let
Ó už je jí patnáct let
Ó už je jí patnáct let
Ó už je jí patnáct
Už je jí patnáct
Už je jí patnáct
Let
Hey Buddy
Hey Buddy lend me your sister
She wants to go with me
Hey Buddy lend me your sister
She is already out of school
Oh she is already out of school
Hey Buddy lend me your sister
to rock and roll with me
Hey Buddy lend me your sister
She is already out of school
Oh she is already out of school
----
Oh she is already out of school
Hey Buddy lend me your sister
I'll give her back again
Hey Buddy lend me your sister
She is already fifteen years old
Oh she is already fifteen years old
Oh she is already fifteen years old
Oh she is already fifteen
She is already fifteen
She is already fifteen
Years old
Čas vzniku songu: konec roku 1977
Text je oslava pučení a rock and rollu. Na začátku prázdnin 1975 jsme hráli na letní slavnosti u zříceniny hradu Krakovec. Ve stanu seděl Bóža Volráb a lamentoval, že se mu ztratila sestra, a není jí patnáct.
V roce 1977 na Radio Luxembourg vysílal Stuart Henry týdeník New Wave hudby
Street Hits. Náš bývalý bubeník Libor Laun tehdy hrál s kapelou, která směla vyjíždet na Západ, přivezl dva čerstvé výtisky hudebního časopisu. Byl to spíš New Musical Express než Melody Maker, kde psali o punku a New Wave svěže a se zaujetím. Nejen texty, ale i layout, celý obsah dokázal nakopnout. Byl tam citát od Ramones:
Každý může dělat svoji hudbu. Už i předtím jsme si říkali, že bychom bigbít měli hrát hlavně proto, aby nás odcizený oficiální svět, tehdy reprezentovaný hlavně bolševickou mocí, nedostal svou brain-washingovou propagandou. Chtěli jsme proti světu nátlaku hromadných sdělovacích prostředků postavit nezávislý vlastní repertoár prezentovaný nezávislým živým vystupováním. V tehdejší normalizační době taneční zábava poskytovala pro takové vystupování přece jen trochu víc svobody než jakákoli jiná forma, snad až na hraní na soukromých večírcích, na něž jsme ovšem neměli ani kontakty ani chuť. Taky jsme měli pár písniček už od roku 1974, tak jsme do toho šli.
Krome studiové nahrávky na tomto albu je ještě jiná, pozdější studiová nahrávka na albu
Best of Brutus.